Klantenservice

Hieronder kun je veelvoorkomende vragen aangaande bestellen, bestellingen, verzending en afhalen terugvinden. Staat je vraag er niet tussen of wil je liever direct contact opnemen? Klik dan op de onderstaande button.

Bestellen

Adressen

Emelisse levert uitsluitend op geldige woonadressen en PostNL-punten in Nederland. Emelisse levert ook op geldige woonadressen in België en Duitsland. Emelisse bezorgt niet op een postbus- of antwoordnummer.

Ander afleveradres gebruiken

Je Emelisse bestelling op een ander adres laten afleveren? Dat is mogelijk. Selecteer deze optie tijdens het afronden van de bestelling en verras de ontvanger met overheerlijke bieren!

Levertijd

Wij streven ernaar om je bestelling zo snel als mogelijk naar je te verzenden nadat de betaling heeft plaatsgevonden. Indien de bestelde artikelen voorradig zijn, wordt de bestelling in ieder geval binnen twee werkdagen verzonden. Rondom extra drukke periodes zoals feestdagen of productlanceringen kunnen afwijkende levertijden gelden. Zodra wij jouw pakket hebben overhandigd aan de verzender, kunnen wij geen invloed meer uitoefenen op het verzendproces.

Bestelling

Garantie

Controleer je bestelling binnen twee werkdagen na ontvangst. Stel ons tijdig op de hoogte van eventuele klachten.

Ik heb één of meerdere beschadigde artikelen

Ai, dat is vervelend. Geef de beschadiging door via webshop@emelisse.nl. Wij zullen zo snel als mogelijk contact met je opnemen. Zoals je wellicht al in onze Algemene Voorwaarden heb kunnen lezen, kan Emelisse niet verantwoordelijk gehouden worden voor de geleden schade tijdens de levering. Uiteraard denken wij wel graag met je mee om tot een passende oplossing te komen.

Mijn bestelling is niet naar mijn verwachting

Ben je niet tevreden met je bestelling? Neem dan zo snel als mogelijk contact met ons op via webshop@emelisse.nl, vergeet hier niet je ordernummer te vermelden. Dan gaan wij samen opzoek naar een passende oplossing.

Ik wil mijn bestelling retourneren

Het retourneren van een bestelling kan, zonder opgave van reden, binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Meld je retour aan per e-mail via webshop@emelisse.nl, waarin je jouw naam, adres woonplaats, ordernummer en eventueel reden van retourneren vermeldt. Na ontvangst van de e-mail neemt Emelisse contact met je op om de afspraken te maken omtrent de retournering.

De te maken kosten voor het retourneren zijn voor je eigen rekening. Als het product in goede conditie is aangekomen bij ons, wordt het aankoopbedrag binnen twee werkdagen teruggestort op je bankrekening. Wat verstaat Emelisse onder een goede conditie?
• De bestelling dient onbeschadigd, compleet en onaangebroken te zijn;
• Het artikel zit in de originele verpakking;
• De factuur moet aanwezig zijn. De factuur mag tijdens het aanmelden van de retour meegestuurd worden of bij de geretourneerde verpakking te zitten.

Het retourneren is voor eigen risico.

Verzending

Verzendkosten

Bestellingen binnen Nederland worden vanaf €50,00 GRATIS verzonden! Wij hanteren het volgende verzendtarief binnen Nederland: €7,95
Voor verzendingen naar België/Duitsland hanteren wij de volgende tarieven:
• Bestellingen tot € 100,- wordt € 9,95 gerekend
• Bestellingen vanaf € 100,- worden gratis verzonden

Verzendmethode

Onze bestellingen worden bezorgd door PostNL of DPD. De pakketten worden verstuurd onder de voorwaarden van PostNL of DPD.

Indien je ervoor kiest de bestelling af te halen bij het distributiecentrum van Emelisse (Diazweg 3 in Goes) worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.

Afhalen

Bestellingen afhalen

Als je een bestelling hebt geplaatst in de webshop van Emelisse, dan is het mogelijk om de bestelling op iedere vrijdag af te halen bij het distributiecentrum van Emelisse. Je kunt tijdens het bestelproces de optie tot afhalen selecteren, afhalen is gratis en kan iedere vrijdag tussen 13:00 en 16:00 aan de Diazweg 3 in Goes.

Nog niet besteld, maar wel iets willen afhalen?

Langskomen zonder eerst een bestelling te plaatsen? Geen probleem! Bestellingen kunnen ook op locatie worden samengesteld. Houd er rekening mee dat het niet mogelijk is om bestellingen contant te betalen, er is een pinapparaat aanwezig.

Onze contactgegevens

Brouwerijadres:
Singelstraat 5, 4461 HZ Goes, Nederland

Bezoekadres:
Diazweg 3, 4462 HG Goes, Nederland

Algemeen:
E-mailadres: info@emelisse.nl
Telefoonnummer: +31 (0)6 34 09 01 12

Zakelijk (nationaal):
E-mailadres: sales@emelisse.nl

Zakelijk (internationaal):
E-mailadres: export@emelisse.nl

Webshop:
E-mailadres: webshop@emelisse.nl

KvK-nummer: 67093582
Btw-nummer: NL856827770B01

www.emelisse.nl

Contact opnemen

Velden met een * zijn verplicht in te vullen.

0
    0
    Winkelwagen
    Winkelwagen is leegShoppen
      Verzending berekenen
      Kortingscode